Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Big-bang

Av somlivet - 11 augusti 2012 18:15

Idag avgörs allt igen. En stor repetition från högstadieproblemen som är så löjliga att jag nästan bara kan skratta åt det hela. Men nu har jag vuxit ikapp mig själv mer såväl psykiskt som i jeansstorlek så oavsett utgång kommer det bli bra, det är jag säker på. 

Det är någon grej med tjejer och drama! Skulle inte förvåna mig om Shakespeare var en kvinna, för så bra är vi på att mytta verkligheten - gärna till vår egen fördel. De som myttar åt andra hållet går inte alltför sällan till någon hjälpstation för verklighetspåfyllning. Jag tror fullt ut på att människor ska ha olika åsikter, det är fantastiskt bra! vad vore vi utan dem? Men det hela bygger på att man kan stå för sina åsikter även när det blir tufft och att man kan acceptera att alla inte tycker likadant. Där blir det ofta en Bing-Bangstor kollision som tyvärr inte resulterar i ett helt nytt universum utan rakbladsvassa knivar som karvar ut själen ur kroppen. 

Att smällen inte bara träffar de individer det gäller utan även drabbar folk som inte ens haft med sprängningen att göra blir det som läget är nu. Fan vad jag blir arg! Hata mig tills ni spyr tarmarna ur er, men ge fan i hon som inte ens har sagt något! GAAAAHHH BROHOPP ÖNSKAS ER ALLA


Och jag som var så övertygad om att jag hade hittat rätt, att jag äntligen hade hittat människor som bara ville väl och som genuint tyckte om mig. Tack och liv och lov verkar det finnas kvar av dem, men min skeptisism till om det ska gå att lita på någon fortsätter att bekräftas. 


Nu dör datorn. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av somlivet - 31 oktober 2015 00:20

Älskade människa. Lappen du lämnat bakom fotot innan vi åkte till Egypten satt kvar när jag rotade runt bland gamla saker, och här är du igen. Jag hade glömt bort bloggen som en gång var din enda ventilering. Efter år av självhat, bottenlöst fallan...

Av somlivet - 23 september 2012 01:29

Om alla bara står stilla en sekund så kan jag börja reda ut det här! Snälla?  Den där lilla skarpa saken ser extremt mysig ut i jämförelse med kaoset som råder inuti. Det river med wolverine-klor. Efter att besökt studieyrkesvägledaren kändes allt ...

Av somlivet - 12 september 2012 23:56

Jäkla bergochdalbana. Idag mår man toppen. Behöver nog bara komma ut och vara bland folk för att jag ska slå om till himlaläge. Känns skönt. Fick prata med le beste friendo också och allt ordnar sig tror jag. Eller så är det bara jag som känner ett b...

Av somlivet - 9 september 2012 01:27

Jag vet inte om jag blivit mer elak, oberäknerlig och jävlig allteftersom världen öppnar sig framför mina ögon eller om jag alltid varit såhär hemsk och jag bara inte föstått det. Ni vet när man går runt och är så glad så att det lika gärna skulle ku...

Av somlivet - 21 augusti 2012 00:14

Panikångest - för vaddå? Ingenting och allting samtidigt. För det jag inte har, aldrig kommer att få, har och alltid kommer bära med mig. Livet är över innan det ens har börjat med min pissiga inställning. Hade allt gått som jag velat hade jag nyss g...

Presentation


För att skriva i en blogg som folk läser suger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards