Alla inlägg under juni 2012

Av somlivet - 14 juni 2012 00:43

måste bara ge cred till iTunes innan jag går och lägger mig.

det må vara den segaste musikspelaren som finns och laggar alltid, men är det något den kan så är det att shuffla.

åren som gått sen jag lyssnade på AFI är så många att jag inte ens orkar räkna bakåt.


Okay, I Feel Better Now

Show your wounds I'm bored with mine.
Nothing is new.
Don't despair I rarely cry.

Ibland bara faller allt på plats

tänk att jag blev ett sånt där äckel som citerar texter.. fy för mig. måste tänka noga på vad jag gjort.


någon måste vara med mig innan jag blir galen.

Kaptenen du står först på listan imorgon! prepare!


 

Av somlivet - 14 juni 2012 00:10

panikkänslor och ångest. fan vad jag hatar mig ibland. kliar överallt och allt blir fel. stipendium för att man var duktig inom konsten - men tjena. hatar allt jag gör och det jag rör vid blir till ruttnande sand. finns det ingen som har naglar långa nog att nå till min hjärna. det kliar så jag blir galen. skulle vilja ta rakhyveln och dra av all hud på kroppen. bort ska den bortbortbort. den har förstört hela mig och mitt. ett jättestort ärr skulle ersätta alla ökenbyggnader som inte borde vara där. precis så är de - som ökenbyggnader. det är slätt överallt tills de dyker upp. såg dem från flygplanet i egypten, precis så ser de ut. ville störtlanda rakt ner i dem, utplåna, bort.


"jag kan gå med dig"

behöver ingen axel. jag är inte svag. har alltid klarat mig bra själv så varför behövs du nu? förstår inte vad skillnaden är. jag kan gå själv. ska bara leka röd tiger en gång till och vinna över förkylningen. jag kräver vinst.


tänk att man måste vara så himla perfekt för att man ska få jobb också? "de kollar igenom er facebook och twitter och bloggar" och tomten ser alla dumma barn. jag är inte dum, heller inget psykfall som kommer döda alla men jag måste ändå akta mina bilder och allt jag skriver. ingen vill ha en instabil person som får ångest på bussen. men annars är jag jättetrevlig och glad. jag behöver bara ständig bekräftelse på att jag finns och är - men det går väl bra?


någon dag ska jag visa bloggen. måste bara censurera först som med allt annat.

"jag är en glad och positiv person.."

måste skrapa sönder glad och positiv

Presentation


För att skriva i en blogg som folk läser suger

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards